ponedeljek, 18. februar 2013

Ko ugasnejo luči


Zdaj, ko so ugasnile luči ter je potihnil glas godbe, pevcev in govorcev v dvorani, ostaja v srcu spomin na vse doživeto ta večer. Nekje od tam zgoraj prihaja kot razodetje minulega časa glas, ki mi pravi, da je minulih štiriindvajset let tista zgodba, ki rojeva večere, kakršen je bil ta praznični večer v dvorani Kulturnega doma v Rogaški Slatini. Kako naj bi človek pozabil začetek poti, kako nadaljevanje le te in kako naj ne bi današnjega dne posvetili vsem, ki živijo za vrednote, ki jih ohranjamo in gojimo, če hočemo kot narod preživeti. Ko sem poslušala vse izrečene besede vsem, ki so nam bila podeljena priznanja, sem istočasno poslušala ta silni odmev ploskanja ljudi, ki je z nepopisno silo odzvanjal v dvorani. Kdo so vsi ti ljudje, ki so prišli zato, da bi praznovali, da bi s svojo prisotnostjo počastili praznik stranke, ki ni in ne bo klonila pod težo udarcev? Vse to so naši ljudje, naši člani, ljudje, ki skupaj s svojimi družinami že toliko let gradijo Slovensko demokratsko stranko in z njo utrjujejo temelje naše lepe domovine Slovenije. Vsem in vsakemu posebej moramo biti hvaležni za vsak kamenček v mozaiku zgodovine stranke, ki jo je začel graditi dr. Jože Pučnik, zdaj pa že vsa leta dopolnjuje njegovo delo naš predsednik Janez Janša s svojimi najožjimi sodelavci. Ponos, hvaležnost, zahvalo in občudovanje, da to zmorejo v današnjih razmerah, vse to bi lahko vgradili v mozaik priznanja, ki jim ga izrekamo.

Zakaj se oglašam? Hotela sem izraziti zahvalo za vse prejeto, za besede, ki sem jih vgradila v ta diamantni znak kot večen spomin. Nihče ne more vedeti, kaj mi pomeni sijaj priznanja, nihče ne more izmeriti globine hvaležnosti, da sem dočakala ta dan, čeprav niti v sanjah nisem pomislila, da bom še kdaj stala na odru kot nagrajenka. Toda zdaj ste storili, kar ste, in moj odziv me je znova popeljal tudi za govornico, kjer se človek v naglici ne zbere najbolje. Pa vseeno hvala predsedniku, da mi je dovolil stopiti pred vse vas, spoštovani in dragi prijatelji, katerim dolgujem zahvalo za izkazano pozornost. Poleg vseh misli, ki sem jih ubesedila, vam dolgujem le še eno, tisto, ki prebudi srce vsakokrat, ko se zgodi. Namreč, dokler me bo ob poslušanju slovenske himne zmrazilo po hrbtu in mi bo srce začelo hitreje utripati, bom vedela, da je pot, ki jo hodim, edina prava in želim si, da bi se iz Prešernove Zdravljice uresničilo besedilo tiste znane kitice:

»Edinost, sreča, sprava,
k nam naj nazaj se vrnejo;
otrok, kar ima Slava,
vsi naj si v roke sežejo.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar